Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Gwarancja MSpa
1. Jak zgłosić naprawę gwarancyjną?
Skontaktuj się z naszym sklepem i zgłoś swój problem.
Okres gwarancji na produkty MSpa wynosi:
- 12 miesięcy na części elektryczne.
- 6 miesięcy na spa (MSpa® Lite / Delight modele nadmuchiwane).
- 12 miesięcy na spa (MSpa® Premium / Elite / Concept nadmuchiwane / ze sztywną ścianką).
- 24 miesiące na modele ze sztywną ramę.
2. Gdzie jest numer seryjny mojego spa?
Numer seryjny MSPA znajduje się z tyłu sterownika spa, na kartonie lub na jednej ze stóp bloku silnika.
3. Czy mogę uzyskać serwis gwarancyjny MSPA, jeśli kupiłem używane spa?
Nie. Standardowa gwarancja dotyczy TYLKO pierwotnego właściciela MSpa.