Zadaj pytanie...
  • Gwarancja MSpa

1. Jak zgłosić naprawę gwarancyjną?

Skontaktuj się z naszym sklepem i zgłoś swój problem.

Okres gwarancji na produkty MSpa wynosi:

  • 12 miesięcy na części elektryczne.
  • 6 miesięcy na spa (MSpa® Lite / Delight modele nadmuchiwane).
  • 12 miesięcy na spa (MSpa® Premium / Elite / Concept nadmuchiwane / ze sztywną ścianką).
  • 24 miesiące na modele ze sztywną ramę.

2. Gdzie jest numer seryjny mojego spa?

Numer seryjny MSPA znajduje się z tyłu sterownika spa, na kartonie lub na jednej ze stóp bloku silnika.

/upload/mspa-polska/images/2020-05-20_1_9c.png/upload/mspa-polska/images/2020-05-20_2_9f.jpg

3. Czy mogę uzyskać serwis gwarancyjny MSPA, jeśli kupiłem używane spa?

Nie. Standardowa gwarancja dotyczy TYLKO pierwotnego właściciela MSpa.

  • Sklep zamknięty


MSpa-Jacuzzi.pl


Z przykrością informujemy o tymczasowym zamknięciu naszego sklepu z produktami MSpa.

W celu rozpatrzenia reklamacji, bądź uzyskania dodatkowych informacji na temat produktów MSpa, wszystkich klientów, którzy dokonali zakupu na naszym sklepie zapraszamy do kontaktu:
Telefon: +48 695 600 665
E-mail: sklep@mspa-jacuzzi.pl

Informujemy również, że serwis wewnętrzny jacuzzi MSpa dla naszych klientów pozostaje otwarty.

Do czasu zakończenia gwarancji na produkty, wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na:
E-mail: tech@mspa-jacuzzi.pl

Wszystkich klientów zapraszamy na nasze pozostałe sklepy:
SklepSportowy24.pl
WaterRower-Polska.pl
SoniFit.pl

  • Sklep zamknięty

Sklep został tymczasowo deaktywowany, prosimy spróbować za kilka dni.