Zadaj pytanie...
  • Gwarancja MSpa

1. Jak zgłosić naprawę gwarancyjną?

Skontaktuj się z naszym sklepem i zgłoś swój problem.

Okres gwarancji na produkty MSpa wynosi:

  • 12 miesięcy na części elektryczne.
  • 6 miesięcy na spa (MSpa® Lite / Delight modele nadmuchiwane).
  • 12 miesięcy na spa (MSpa® Premium / Elite / Concept nadmuchiwane / ze sztywną ścianką).
  • 24 miesiące na modele ze sztywną ramę.

2. Gdzie jest numer seryjny mojego spa?

Numer seryjny MSPA znajduje się z tyłu sterownika spa, na kartonie lub na jednej ze stóp bloku silnika.

/upload/mspa-polska/images/2020-05-20_1_9c.png/upload/mspa-polska/images/2020-05-20_2_9f.jpg

3. Czy mogę uzyskać serwis gwarancyjny MSPA, jeśli kupiłem używane spa?

Nie. Standardowa gwarancja dotyczy TYLKO pierwotnego właściciela MSpa.